Heco Music Colors 200 vloerspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Heco Music Colors 200 vloerspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

gaborph61 03-01-2015

HECO speakers aangeschaft bij Correct Rotterdam, in combinatie met HECO Music Colors 100 (5.1 surround set). Twee surround speakers geplaatst als B speakergroep in apart gedeelte woonkamer, de zuilen als front speakers. Zowel technisch als kwa design bij elkaar passend geheel. Uitgebreid gedemonstreerd door Correct medewerker, waar goed het verschil tussen de zuilen en surround speakers hoorbaar werd. Hoewel surround speakers (i.c.m. actieve subwoofer) al overtuigen, valt met name de "warmte"van het middentonen gebied van de zuilen op. Deze warmte heb ik niet terug kunnen horen bij Bose of een vergelijkbare Harman Kardon (in dezelfde prijs range).

Speakers zijn van Duitse makelij, en voelen degelijk aan. Net afneembaar (magnetisch) front, en speakers zijn afgewerkt in fraaie zwarte pianolak, waardoor de zuilen ook slank ogen in de woonkamer.

Aansluitpunten voor draden zijn zwaar uitgevoerd (geschroefd koper met mogelijkheid voor plug).
Zowel klassiek als deep house beluisterd, geluid is warm en intens, en klinkt ook zeer fraai bij een lager volume.

De bediening bij Correct was zeer netjes met goede informatie. Speakers werden netjes tot de auto gebracht.

Een redelijk onbekend merk dat reeds jaren bestaat, en mij positief heeft verrast, zeker ook in prijs/kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader.